donderdag 1 januari 2009

01-01-09

Goed. De inactiviteit heeft lang genoeg geduurd nu. Nieuw jaar, nieuwe zinnen.

Hoe ik om deze tijd al klaarwakker kan zijn is me een raadsel, maar het einde van 2008 was mooi. Ik ging gisteravond om zes uur van huis en tilde de thuiskomst, natuurlijk, over de nacht heen.

Nu, in de totale stilte van tien over één, is muziek alles wat ik nodig heb. Jeff Buckley. En een pul water, en nog een. Met Hallelujah het oude jaar overdenken, en fantaseren over het nieuwe. Goede voornemens? Ja.

Vooral blijven schrijven.

4 opmerkingen:

Frank Blaakmeer zei

Helemaal goed Nils: vooral blijven schrijven!!!!

En gelukkig nieuwjaar natuurlijk.

Xander Michiel Beute zei

Verdomd goede plaat ook.

Unknown zei

Wat een lekker begin van het jaar, en wat een fantastisch anti-katermiddel.
Mijn goede voornemen voor 2009:
vooral blijven lezen.

Unknown zei

Wat dacht je van oud&nieuw overdenken? ouwe schurrek;)