woensdag 11 maart 2009

Belofte

En ik had nog zo beloofd veel te gaan schrijven.

Binnenkort, waarschijnlijk morgen, misschien wel vandaag, gaat het weer gebeuren. Het is niet dat ik de afgelopen tijd niets noemenswaardigs heb gezien of meegemaakt. Maar ik vond de woorden er niet voor, had eigenlijk even geen zin.

Kinderachtig gedrag.

Is iedereen in deze schrale periode inmiddels bijgelezen? Om het goed te maken, zal ik de komende tijd wat meer gaan schrijven. Niet méér, als in, één keer per week een verhaaltje, maar misschien wel vier keer. Regelmatig.

Oeps. Wat zeg ik nou? Júist in deze tijden maakt belofte schuld!

1 opmerking:

Toon zei

Nou, vriend, ik ben dan wel geen chimp (says who?) maar ik zie maar weinig stukjes...;))
Writer's block - a block on your blog?
Keep it up, friend.