donderdag 12 maart 2009

Huisgenoot

Vanavond krijgen we een Duitse dame en een DJ op bezoek. Dat klinkt net zo spannend als het is, eigenlijk.

Roger en ik zijn op zoek naar een nieuwe huisgenoot. Via Kamernet.nl zetten we van de week een advertentie.

...Ben jij die gezellige, spontane, leuke, lieve, nette...
...WE WANT YOU!...
...Heeyyy jij daar! Zoek je ’n kamer?!! Nou, kijk niet verder! ;) ;P :D...

Zo deden we het niet.

Ons huis aan de Korfoedreef in Utrecht heeft zulk ’n geforceerde rooskleurigheid niet nodig. Een droog verhaaltje voldoet. Adres. Huur. Afstand tot het centrum. Onze namen. Bellen.

Vijf mensen reageerden, waarvan er vanavond dus twee op bezoek komen. Ordinair gezegd wordt het gewoon mensen keuren. De Duitse van 22 mailde in bijna foutloos Nederlands dat ze erg geïnteresseerd was. Een leuke foto erbij.

Als ze ook nog kan koken, zit het voor mij goed. Wie weet krijgen we straks een moedertje in huis!

4 opmerkingen:

Toon zei

Hoi Nils,

Tja, ik ben toch een beetje benieuwd hoe het nou met dat " moedertje" is afgelopen. Of hebben jullie er nu weer een gewone snuiter bij?

Greetz, Toon

Nils von der Assen zei

Het was erg gezellig, ging aardig hard met de drank ook. Maar we hebben haar vriendelijk te kennen gegeven toch liever een man in huis te nemen, zodat het een mannenhuis blijft.. ;) Toch wat relaxter wonen eigenlijk.

Toon zei

Ja, dat denk ik ook. Minder onrust en haantjesgedrag. Trouwens, tegenwoordig maken meisjes minimaal net zoveel of nog meer rotzooi dan jongens...;)

Marieke Smits zei

Jeetje Nils, wat een blog zeg. Ga ik toch eens doornemen als m'n tentamens voorbij zijn! Persoonlijk ben ik nooit aan een "echt" blog toegekomen, hoewel ik toch 52x gepost heb op hyves, afgelopen jaar.. Maar dat is hyves he, dat telt niet :p