woensdag 24 februari 2010

Zonnestralen

De afgelopen twee dagen liet de zon zich zo nu en dan even zien. Toen ik gisteren het universiteitsgebouw uitliep en een warme lichtstraal mijn gezicht bescheen, begon ik ineens woorden als “terras”, “aangenaam” en “sokken” te mompelen. Zoals wel vaker liep Martin Bril door mijn hoofd.

Het is niet lang meer tot rokjesdag. De fantasie mag vast even buiten spelen.

Met het ontluiken van de lente zal het binnenkort ongetwijfeld potentiële zomerhitjes gaan regenen op de blogs. Hier mijn nominatie, met dank aan Naomi.

La Pegatina – Miranda.

Los hermanos fantasticos; ze zijn erbij op Lowlands 2010. Ik trouwens ook!

3 opmerkingen:

Toon zei

Geinig filmpje. Ik werd er in ieder geval wel vrolijker van en zeker als ik zo nu en dan (heel even maar) naar buiten kijk......

Ruby zei

Superleuk clipje Nils! En een heerlijk stukje, heel waar ook. Voor nog wat inspiratie raad ik ook dit nummer aan: http://www.youtube.com/watch?v=7RksOHQAU1s

möök zei

Als het nu rokjesdag zou zijn wordt het morgen blaasontstekingdag.