donderdag 12 november 2009

Campingdisco

Je hebt feesten en feesten.
Zaterdag 31 oktober was ik getuige van een FEEST.

In huize VD45, gelegen in de kleurrijke wijk Lombok te Utrecht, wonen meer dan twintig mensen. Die hebben noemenswaardige dingen met elkaar gemeen:
1) Ze weten hoe ze een grandioos festijn uit de huisgrond moeten stampen
2) Ze zijn niet te beroerd zoveel mogelijk vrienden van die kwaliteit te laten meegenieten.

En dus was het op de rand van vorige maand Campingdisco in Lombok. Mogelijkheden om me in stijl te (ver)kleden laat ik doorgaans niet liggen. Dat ik op de dag vóór het feest een huiveringwekkend lelijk, maar daardoor ontroerend charmant Ronald Koeman-shirt opduikelde, deed me al inzien dat het lot zijn uitnodigende kreet naar me geroepen had. De Disney-hoed en een oud voetbalniemendalletje deden de rest.

Het werd laat, het was leuk. Wie is dat leuke meisje dat naast me zit?
Een leuk meisje dat naast me zat.

8 opmerkingen:

Toon zei

Hey Nils,

Een leuk meisje? Nou, ik vind die tong toch wel wat eng, hoor ;))
Voor de rest zie jij er in ieder geval heel "campingdisco" uit.
Gr. Toon

Rolf zei

Je had 'r natuurlijk ook wat meer aandacht kunnen geven dan aan je mobieltje...

Mark Wijsman zei

soepel!

caro zei

haha NICE! je doet het ook gewoon meteen :p en dan ook nog zo'n mooie foto erbij :D wil je ons adres wel ff weghalen? vd45 is prima hoor.

carooo zei

ik heb trouwens ook geen ideeee wie dat meiske is. zal ik voor je rondvragen en wat regelen? ;)

Nils von der Assen zei

Haha Caro! Adres heb ik weggehaald ja, tuurlijk. En wie dat meisje is, dat weet ik stiekem al ;)

Bor zei

Ouwe hosselaar dat je d'r zit...

Impressivan zei

HA toevallig! dat is mijn huis, zat even nog meer blogs te lezen, leuk! was helaas toevallig niet bij dit feestje.. ach.