zondag 19 juli 2009

21

Gisteren werd ik 21, morgenochtend begint de grote reis. Eerder schreef ik al over de Trip to Troy: met z'n vieren trekken we in ons moderne Paard (een dijk van een Citroën Xantia 2.0, ze heet Joanna) het wijde Europa in, het avontuur tegemoet.

Het voelt als The Fellowship of the Ring. Door bergen, diepe dalen, geulen, grotten, velden. Over land, lucht en water. Tussen Turken, Kroaten, zigeuners. Bovenal met elkaar. We moeten en zullen als verlichte mannen voet in Troje zetten.

21 en volwassen. Het gaat lukken. We hebben vier weken.

Zo gauw ik de kans krijg een internetcafé in te duiken, zal ik wat van me laten horen. Wildwestverhalen uit Tirana, een lyrisch gedichtje in Dubrovnik of een liefdesverklaring aan een Griekse schone zonder naam; ik reken op inspiratie.

Lieve lezer, gij zijt gegroet.
Jiiiiihaaaa!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoorde van mama over het eerste obstakel, het avontuur genaamd "De Platte Band".... Hebben jullie Stuttgart nog gehaald? Ik hoop het....

Beloof me dat je langs de kust van Slovenie en Kroatie gaat, en voorzichtig doet! X L

Rolf zei

Hoorde zelfs dat het om een avontuur genaamd de 'KAPOTTE BAND' gaat. Zoiets als 'GEKNEKT EUR' maar dan zonder slachtoffers. Hoop dat dit het laatste pechavontuur is, of zijn die 4 gasten Joanna een beetje te veel? Handle with care, guys...

Toon zei

Maar 1 band kapot, dan heb je er nog drie, toch? En toch nog tot Neurenberg.
Goeie prestatie, jongens. We horen graag weer van jullie.....